torsdag 16 juli 2009

No pics

Inga nya bilder på kaoset ännu, men jag lovr att fixa det imorgon!
Idag tog jag en liten paus ifrån gamla lägenheten och har inte varit där en enda sväng. Det är ju i princip bara städning kvar, så nu väntar jag tills jag kan få hjälp.
Istället blev det bland annat en liten tur till stan för mig i förmiddags. Det enda som inhandlades blev dock bara en partytop på Ginas rea (49 kr är ju helt okej!) och ett skärp. Men det var väldigt skön avkoppling. Och trevligt att få se en massa folk efter att ha varit så isolerad här hemma på sistone ;)
Efter att ha anlänt till det nya hemmet och intagit lunch så blev det till att byta om och därefter ägna de närmaste 75 minutrarna till att knäskura golvet. Otroligt drygt, otroligt skitigt, men också otroligt skönt när det väl var klart! Så nu luktar det såpa här hemma! :)
Förutom detta har jag även hunnit med en liten promenad i spåret och pulande bland lådor och påsar. Jag har lagt ner lite tid i klädkammaren idag, så nu börjar det se lite trevligare ut där inne också.
Jag hade som ambition att städa badrummet idag också, men man ska väl ha något att göra imorgon också? ;)
Nu ska jag nog hälla upp ett glas vitt, lägga mina trötta fötter i högläge och se till att fjärrkontrollen och min bok ligger inom lämpligt avstånd.
Ha en fortsatt bra torsdag!

Inga kommentarer: