söndag 12 juli 2009

Söndag, say no more

Denna söndag hade jag faktiskt kunnat klara mig utan. En dag då det har varit väldigt påtagligt att jag är rätt "ensam" här i stan och mitt humör har inte alls legat på topp. För att råda bot på detta och inte gräva ner mig i mitt depp så har jag försökt hålla mig sysselsatt. 3 rundor till/från gamla lägenheten med kundvagn, vikning av tvätt och bakning har stått på schemat. Jag tog itu med att baka morotskaka idag, men tyvärr blev den lite halvt misslyckad. Långpannan var alldeles för stor! Jag tänkte på det till en början, men provade ändå. Och resultatet blev en väldigt tunn morotskaka. God, men tunn. Jaja, man får väl helt enkelt äta 2 bitar då ;)
Jag lyckades få med mig gardinstängerna hit från gamla lägenheten idag, så jag kanske ska ta itu med att sätta upp dem då!

Inga kommentarer: