lördag 27 juni 2009

Skärpning!

Det blev en liten oplanerad bloggpaus där. Med dessa varma sommardagar och en flytt i antågande är det inte så svårt att låta bli att sätta sig vid datorn :P
Vädret har varit helt otroligt de senaste dagarna och det verkar som om att det ska fortsätta likadant i några dagar till. Helt underbart! :)

Med flytten går det väldigt trögt. R och jag har nu (äntligen) putsat klart alla fönster och förrådet gick vi igenom häromdagen. Men några flyttlådor har jag inte packat. Det är så mycket lättare att sätta sig på balkongen med en bok istället för att sitta inne i en 27-gradig lägenhet och gräva i skåp och lådor. Men jag ska nog ta lite hjälp av R nu så att han kan ge mig en spark där bak så att man kommer igång med packandet snart. Jag får ju hämta nyckeln på onsdag!
Men idag är det lördag och det ska nog får vara en rätt så slapp dag. Lite småpul bara :)

Inga kommentarer: