tisdag 30 juni 2009

Det börjar arta sig

Om ett dygn får jag hämta nyckeln till min nya lilla etta och NU har jag äntligen börjat ta tag i att förbereda för flytten!
Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig. Burit skräp till containern, planterat om blommor, plockat bland lite småsaker och nyss bar jag ner några flyttlådor som jag tänkt fylla inom en snar framtid.

Igår var det däremot en riktigt slapp dag. Jag och R hade fått tips om en badplats några mil härifrån som vi åkte och besökte: Varamon i Motala. Härlig sandstrand vid Vättern! Så igår badade jag hela 3 gånger! Jag som varit så otroligt dålig på att bada de senaste åren. Blivit en riktig badkruka. Så där låg vi och slappade en stor del av dagen och fick lite färg. Otroligt skönt! Förhoppningsvis blir det inte bara ett besök där i sommar :)

Nu måste jag fortsätta packa innan energin överger mig igen!

Inga kommentarer: