söndag 1 mars 2009

Trött nu...

Nu har jag slut på energi. Nog för att det inte varit en så tröttsam dag, men det är ju ändå söndagkväll!
Det blev en tur till Tornby med Jacky, vilken resulterade i ett par småköp till min stundande födelsedagsfest (nu är det faktiskt mars, så det är inte SÅ långt kvar!), lite ljus (mycket viktigt) och ett par tygbitar som ska bli nya kuddöverdrag till soffan. Jag måste bara samla kraft inför mitt krig med symaskinen.
Det blev även en kort sväng in på Bokhandeln och jag inhandlade 2 böcker till mig själv och en till R. Hoppas att de passar! :)
Middag har jag också hunnit fixa: tortellini med pesto och soltorkade tomater. Och spenatsallad. Riktigt gott, även fast jag var tvungen att äta själv då R sitter hos en klasskamrat och jobbar med ett projekt som ska vara klart om en vecka.

Något annat skoj som jag har gjort idag är att jag har skapat ett evenemang på Facebook inför min födelsedag. Toksmidigt! Man skriver att det är dags för fest och så skickar man ut en inbjudan till de som verkar trevliga :) Enkelt sätt att hålla koll på vilka som kommer och inte, då man får bocka i en "närvaroruta" :) Skojigt, skojigt! Än så länge är vi 5 personer som kommer att närvara ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

haha ja nu i efterhand kan ja oxå tycka det :) men då? No w ay :) HaHaHa!!