måndag 2 mars 2009

Jag har en plan

Så var det måndag morgon igen och en ny månad. Jag fattar inte varför tiden envisas med att gå så f-bannat fort!
Jag fick sovmorgon till 8 i morse (tills det var dags för R att gå till skolan) och nu har jag hunnit äta frukost och plockat lite här hemma. Klockan 10 är det dags för föreläsning. Vi kommer dock bara vara med på halva (fy Sofia!) för sedan ska vi gå och ställa oss och köa för kravallbiljetter (overallsfest) inför lördagen. Därefter blir det att masa sig hem igen, äta lite lunch (älska matlåda!) och förhoppningsvis plugga lite. Jag har dessutom bokat in ett pump-pass kl 15.15. Det blir lite lättare vikter idag, då mitt knä inte var på topp under förra veckan. Därefter blir det till att skynda sig hem och fräscha upp sig innan det är dags att göra middag. Kl 17 slutar R skolan + att vi har tvättid och så är det dags för veckohandling igen.
Vad tror ni om den dagen? Det borde väl kunna rulla på rätt så smärtfritt?

1 kommentar:

Helen sa...

Låter som en bra plan!