söndag 1 mars 2009

Lämnad hemma

R har precis lämnat lägenheten med en termos varm choklad och några korvbröd för att tillbringa några timmar i skogen med ett par kompisar. Och jag sitter kvar hemma. Om R hade behagat laga sin cykel (som har stått upp och ner utan bakdäck sedan november) hade jag kunnat följa med, men att till Skytte-C är väääääldigt drygt och tar man bilen så tappar man lite grejen med att åka på utflykt. Så jag sitter hemma. Som tur är blev jag erbjuden att gölja med Jacky Ikea vid 15-tiden, så något roligt får jag också göra idag ;) Jag planterade idén i hans huvud igår att han skulle behöva ett nattduksbord ;D Man kanske ska ta en titt på bokrean när man ändå är i Tornby?
Fram tills dess då? Lite lunch och ekonomistyrning kanske?

1 kommentar:

Helen sa...

IKEA besök låter inte fy skam det heller! Har lite långt till närmsta IKEA, ca 13 mil, så det får ju planeras lite grand.