söndag 1 mars 2009

Helgen försvann!

Det har blivit dåligt uppdaterat här de senaste dagarna, men det beror på att jag knappt varit hemma något. Man går till skolan, går hem en sväng, ut på torsdags- OCH fredagskröken. Igår var det chokladfestival, sedan hjälp med håret hos Jacky och därefter kinamat och en allmänt trevlig lördagkväll mednas R byggde leder i klätterhallen. Nu är jag blondare igen (ingen utväxt heller!) och så har jag inte längre några tofsar i nacken! :P
Idag är det plugg och badrumsstädning som står på schemat. Och kanske en tur utomhus. 4 minusgrader och strålande sol!

Låt mig presentera några av de bästa människorna som finns här i Linkan (förutom R då som slipper bli publicerad denna gång men är en självklar etta på listan):

Jag och Jacky, min alldeles egna frisör och som har en hjärna som är alldeles för lik min för att det inte ska vara läskigt. Vi är dessutom båda beroende av försvarets hudsalva :P

Mina underbara tjejer Malin och Emma som tidigare fått ett eget inlägg. Mina blonda klippor i storstan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fint ditt hår är! Det har växt massa jue :) och snygg ny design!

Lät mysigt med utflykt, du får fixa cyklen till nästa gång :9 ska se om jag kan sparka liv i min kille så han vill följa med på sånt :)