onsdag 25 februari 2009

Inför torsdagen

Imorgon har jag bara föreläsning mellan 8 och 10. Perfekt tyckte jag och bokade in ett step-pass kl 11.30. Tyvärr är inte mitt knä som det ska. Det började värka igår på pumpen och det har inte gett med sig ännu :/ Förhoppningsvis är det bara lite "träningsvärk" och att det ger med sig snart, men man blir lite skeptisk till att träna imorgon då... Och så visade det sig att vi dessutom har programinformation imorgon mellan 10 och 12, så man kanske ska ta och gå på den istället? Jag kan ju ta en längre prommis efter lunchen istället så får jag lite motion ändå, dock något skonsammare för knät.
Jag konfererade även med mina tjejer idag om eventuellt besök på Torsdagskröken och självklart ska vi dit! :) Så från ca kl 15 imorgon till 18 kommer vi att sitta i en källare på skolan och dricka billig öl och snacka skit. Mycket trevligt! :)
Det blir nog en ok torsdag ändå trots att mina planer för förmiddagen sprack...

1 kommentar:

Rosa Hemmet sa...

Tjoppla! Låter inget vidare det där med knät, tycker du gör rätt i att skippa passet. Promenader är ju lite skonsammare men brukar du simma? Vattnen är ju den bästa träningsformen för att skona ömma leder/muskler! Hoppas det blir bättre snart...