torsdag 26 februari 2009

Onyttighetssug

Jag har ett väldigt stort sug efter onyttigheter för tillfället. Anledningen till detta är antagligen det faktum att jag inte snusar alls längre. Jag och Jacky ingick nämligen ett nikotinvad för ett par veckor sedan, att den som har haft längst nikotinuppehåll på min födelsedag (28 mars) får en platta öl av den andra. Och jag vägrar förlora. Jag trodde att det skulle bli en enkel match då Jacky röker och jag bara snusar småportioner (och inte heller på heltid), så hans nikotinsug borde vara värre. Men han är tjurig! Jag har till och med mutat hans bästa kompis att hjälpa mig, men icke!
Så nu har jag ett konstant söt- och onyttighetssug. Jobbigt både för mig och min omgivning. Jag har ju en del tid över innan jag ska vara på Torsdagskröken, ska man kanske baka en kladdkaka? ;)

Inga kommentarer: