fredag 13 februari 2009

Fredagspub

Efter att ha tittat på en gammal tenta har min tentaångest nu dämpats en aning. Den har istället ersatts av en fin spänningshuvudvärk som sträcker sig ända ner i nacken. Jaja, man kan ju inte få allt!
Då det faktiskt är fredag så får man väl synda lite, så kl 15 ska jag möta upp Jacky för ett besök på skolans Fredagspub. Öl för 25 spänn är inget att gnälla över! Stackars R har lektion till 17, så han får väl plocka upp mig på vägen och leda hem mig istället ;)
Jag ska försöka uppbåda någon form av nyttig prestation innan det är dags att bege sig. Eller så tar jag en huvudvärkstablett och en kopp te. Jo, det gör jag...

1 kommentar:

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Låter sweet det där med en pubsväng men det kan ju vara farligt att de är så billiga, finns ju en risk att man rullar av barstolen då! Låter som att ni ska ha en riktigt mysig alla hjärtans.. Vi ska åka slalom på dagen, om det inte är lika kallt som idag (-18) sen blir det middag hos mor o far efter det. Kvällen blir nog hemma mys med godis som ni :) Ha en supertrevlig helg!