fredag 13 februari 2009

Alla hjärtans dag

Imorgon är det då hjärtedagen igen. Tanken var en middag på stan, men då vi vill spara våra små slantar till Rigakryssningen, så blir det en enklare middag här hemma.
Hembakade scones ska det bli till frukost (jag tyckte att VI kunde baka dem tillsammans imorgon, men R lyckades vrida det så att jag ska baka), en prommis ner på stan för att inhandla en flaska vitt och lösgodis (R har fått ett lakritssug de senaste dagarna och jag vill alltid ha choklad!). Till middag blir det pasta carbonara á la R och till efterrätt chokladpudding.
Jag tror att det kan bli en mycket lyckad dag. Jag ska bara klämma in lite tentaplugg där någonstans också. Risken är att R lurar mig att spela wii istället ;D


Vad gör du på alla hjärtans dag?

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Det låter som att ni kommer att få en mysig dag:)
kram Lallis