onsdag 28 januari 2009

Lillördag

Så var det onsdag och vi befinner oss mitt i veckan. Igen! Kan vi stoppa tiden ett tag så att jag kan försöka komma ikapp?
Jag är ledig idag också (lyx, jag vet), men har en del saker som ska hinnas med. En tur ner på stan för att shoppa på systemet till imorgon och på lördag samt en sväng in på Ohlssons tyger, plugga en hel massa (jag har faktiskt suttit ett tag redan, så jag är på väg!), städa badrum, vika tvätt och så är jag dessutom lite pysselsugen.
Ikväll är både jag och R hemma, så det blir lite lyxmat i form av lövbiff med sting. Man kanske ska köpa varsin extra öl till maten när man ändå är på systemet?
Som ni ser finns det mycket man vill göra, men väldigt begränsat med tid. Så nu blir det till att släppa datorn och ta itu med listan!


Ibland vore det ju skönt att vara katt och bara ligga och slappa på elementet.

Inga kommentarer: