tisdag 27 januari 2009

Tråkgöra

Idag måste jag äta middag ensam. Hur tråkigt är inte det? Jag hatar verkligen att äta ensam. Och laga mat till bara sig själv. Som "tur" är så ska R också ha mat när han väl kommer hem, så då tar det inte emot lika mycket att göra riktig mat :)
Vegetarisk lagsagne i fuskmodell blir det idag. R har lektion till 17 och jag åker iväg på kör strax efter 17, därav ensam middag. R cyklar dessutom iväg på sin klättring strax före 19 ikväll och min kör slutar 19, så idag ser vi inte varandra så mycket. Som tur är hade vi myskväll igår med en flaska rödvin och Boogie Nights ;)

Nu dummar sig vårt tangentbord, så jag ger upp att skriva mer!

1 kommentar:

Helen sa...

Det är supertråkigt att laga mat till bara sig själv, det är det värsta jag vet. Inte för att jag tycker att det är så himla kul att laga mat i vilket fall, men ska alla äta går det lättare.