torsdag 29 januari 2009

Klippor

Jag vill tillägna ett rad åt mina vänner här i Linkan: Emma och Malin.
Vad skulle jag göra utan dessa underbara, lätt alkoholiserade, goa människor i den här stan?
Människor att snacka skit med, fula sig med på föreläsningar, skicka knäppa sms med, dricka öl med på torsdagseftermiddagar, diskutera livet med. Klippor. Det är vad de är.

I love you girls!

//Från en Fia som precis kommit hem lullig från torsdagspuben kl 17.08.

Förlåt till mamma och pappa som kanske hoppas att jag är ett mönsterbarn som snart är vuxen vid dryga 23 års ålder :)
JAG ÄLSKAR ER OCKSÅ!!

1 kommentar:

Rosa Hemmet sa...

haha låter som lite fylledeep-thinking ;) Men det är härligt, det är ju mest bara fulla och barn som säger vad dom egentligen tycker :p Sorry att jag är lite off just nu, men jag har massor av göra just nu! Ha en trevlig helg tjejen:)