lördag 31 januari 2009

Upp och ner

Gårdagen var en dag i stillhetens tecken för min del. Ja, jag var lite lätt bakis :) Det var inte så att jag drack särskilt mycket, men jag verkar ha problem med att lära mig att inte blanda öl och vin under en och samma kväll. Då får jag räkna med att må lite dåligt dagen efter!
Så jag gjorde ett bo i soffan igår där jag kunde sitta och i godan ro halvsova till diverse talkshows. Jag kvicknade till på eftermiddagen och tog en tur till Guns Hobbybod med R för att styra upp en utstyrsel till ikväll för hans del och inhandla lite pyssel till mig själv :)

Idag är jag på topp igen! Frukosten är avklarad, så nu ska vi ta en liten prommis och ta ut kontanter inför kvällen. R ska ut i skogen på tackfest och jag ska på middag med Jacky, Koffe och Andreas innan jag ska vidare på födelsedagsfest.
Och idag dricker jag bara vin :)

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

:) Ha det kanonbra idag.Kram Lallis