söndag 25 januari 2009

Det gör ont

Idag har jag världens träningsvärk. Mina lår och rumpan verkar ha gaddat ihop sig för att göra livet surt för mig idag, men jag kan slåss tillbaka! Och vad är mer effektivt än att ta en tur till Tornby för att införskaffa pellets till katterna och kanske ta sig en tur till Rusta och Ikea? :D

Det är en ganska trött dag än så länge, då vi kom i säng vid 2 inatt och jag vaknade vid halv tio (jag vaknade av att kroppen strejkade när jag försökte vända på mig). När R var på väg till de underjordiska tunnlarna så blev jag ivägskickad till Jacky och hans friends där jag blev kvar resten av lördagkvällen. Det var ju inte så lockande att spendera en stor del av lördagen ensam, så det var bra tajming att Jacky hörde av sig precis när jag gnällde på R att jag ville hitta på något. R spenderade sin kväll med sina tunnelkompisar, så vi fick båda ut några nya bekantskaper av kvällen. Aldrig fel!

Inga kommentarer: