måndag 26 januari 2009

Ingen mer halvfart!

Senaste 2 veckorna har jag varit rätt seg, både på bloggandet och i övrigt. Men nu jäklar ska jag rycka upp mig! Med lite vilja och lediga dagar borde man väl kunna höja energinivån några hack?
Jag är strax på väg till skolan, lagom dag mellan 10 och 15. Hem till tvättid och matlagning och R är hemma vid 17. Veckohandling ska vi också få gjort idag. Och sedan är jag ledig i två dagar! Hur skönt är inte det!? :D Där har jag tänkt att klämma in en del pyssel och plugg. Och kanske ett träningspass imorgon. Torsdag och fredag har jag endast föreläsning mellan 10 och 12, så man borde ju inte bli helt slutkörd :P
Något som dock skulle kunna bli lite jobbigt (i alla fall dagen efter) är det faktum att jag är bjuden på fest både på torsdag och lördag. Torsdagen känns fortfarande osäker för min del, men på lördag ska jag i alla fall ut! Och så blir det nog middag med Jacky och ett par av hans kompisar innan, då R ska iväg på sittning (= äter inte hemma) och hur kul är det att sitta ensam innan man ska iväg på fest?
Det kan nog bli en bra vecka det här! Ser mycket lovande ut! :) Lite solsken nu bara så är jag nöjd.

Inga kommentarer: