fredag 19 december 2008

Välkommen jullov!

Så har man då jullov på riktigt. Helt otroligt vad skönt jag sov inatt! Inga drömmar om elasticiteter som ska räknas ut och kurvor som skulle förskjutas. Underbart!
Klockan är 10.20, jag har varit uppe ungefär en halvtimme och R sover fortfarande. Vi hade besök till halv 3 inatt, så då får man ta sovmorgon :) Det blev ingen tur ner på stan för mig, utan kvällen spenderades hemma med R och 4 andra teknologer. Mycket trevligt måste jag säga! Även fast jag somnade på sängen strax innan de gick hem ;)

Idag har jag bara tänkt skrota runt i pyjamas och mysa. Vrida upp julstämningen på max och pyssla lite. R ska iväg och klättra en sväng, annars blir nog han också hemma. Och ingen matlagning blir det ikväll heller. Vi hade nämligen bestämt att äta skräpmat ikväll (pizza tack!) då vi eventuellt skulle vara bakis :) Som tur är så mår jag ypperligt! Lite frukost på det här så! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar vara olika öron beroende på vem man frågar....Inte konstigt att man var förvirrad som ung och ville ha hål i öronen.
hahah...

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Vad mysigt det lät det där med att gå hemma och bara softa och julstöka lite eftersom:) Ska oxå ha en harmonisk dag tänkte jag.. Önskar dig en superskön helg och en härlig ledighet!

Anonym sa...

Tack för dina fina kommentarer hos mig!Angående snöflingorna så kan jag tipsa dig om att besöka denna sida:

http://www.dynamicdrive.com/cgi-bin/search/search.cgi?zoom_query=snow+effect&zoom_per_page=10&zoom_and=1&zoom_sort=0

Lycka till! Kram Tina