torsdag 18 december 2008

Första delen avklarad!

NU ÄR DET JULLOV!!
Fatta att vi nu har en hel termin på Linköpings universitet avklarad. Helt otroligt hur snabbt det har gått! Och bra :) Både jag och R har klarat alla våra tentor (hittills) och vi har inte haft några andra större missöden. Ja, förutom mitt knä då :P

Jag blev klar med min tenta kl 17 i efternmiddags, gick hem, åt min matlåda till ett svnitt Private practice och nu sitter jag här framför datorn och skräpar :) R är inte hemma än, men det är ju drygt 20 minuter kvar av tentatiden, så han dyker nog upp om ungefär en halvtimme :) Tentan gick riktigt bra! Jag missade på några saker, men jag klarade mig garanterat. Skönt! Då behöver man inte våndas under jullovet. Vi får inte resultatet förrän 8e januari, men nu känner jag inte att jag behöver tänka på det heller ;)
Det är planerad klassfest ikväll nere på stan, men jag är så otroligt opeppad! Visst, det vore skoj att träffa folk och fira att det är jullov, men behöva gå hem själv i mörkret och blåsten känns inte så kul, krogen har jag inte riktigt råd (eller lust) med. Ja, jag skulle kunna hitta på 1000 skäl till varför jag inte borde gå! Jag skulle helst vilja spendera kvällen med R och fira, men de ska också ha fest. Jag ska höra mig för om deras fest verkar roligare (och närmare) så kanske man kan haka på där? Jag och en massa teknologkillar :P

Inga kommentarer: