torsdag 27 november 2008

Utmärkelse

Jag har fått min första utmärkelse av Helene. Tack så mycket! Det värmer verkligen :)

Denna utmärkelse ska skickas vidare till 7 andra bloggar. Då jag har ett BETYDLIGT större antal på min Bloggkoll-lista så är det väldigt svårt att välja ut några favoriter, men här är några:
  • Rosa hemmet - en blogg med SÅ mycket färg och fantasi
  • Sweet Nothing - blogg skapad av min kusin och hennes kompis. Massor med snygga bilder, egensydda kläder och allmännt härliga texter!
  • Lallis liv och leverne - underbara, tänkvärda och roliga texter!
  • Pyssel och trams - en nyupptäckt som snabbt blev en favorit. Snacka om pysseltjej!
  • Fröken fräken - härlig blandning av pyssel, inredning och snygga bilder.
  • Mallaco - vad ska man säga? MASSOR med inspiration!
  • Kotteby - en kille som bloggar (förovanlighetens skull). Mer humor och klockrena texter får man leta efter!

8 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Men gumman, vad GO du är! Tack:)
Och grattis till din. Den är du så värd!
KRAM Lallis

Malin sa...

Tack söta rara. Vad glad jag blir!!!
Kul att du gillar min blogg!!!!!!!=)
Tack tack än en gång!!!

Tidsmästarinnan sa...

Grattis till din utmärkelse! Några av de du skickar den vidare till är nya för mig, nu ska jag kika in till dem också... tackar för tipset!
Ha det så gott
/Susanne

Helen sa...

Visst är det kul att få en utmärkelse! Hoppas att livet lever okej med dig! Ha en härlig fredag!

Fröken Fräken sa...

Åh, tackar så mycket för utmärkelsen! Och vad bra att din fot förhoppningsvis håller på att bli bättre. Ta det lugnt på julfestligheterna som kommer nu bara..! ;-)

Anonym sa...

Åhå, det tackar vi för! :D

Rosa Hemmet sa...

Åh vad snällt, 1000 tack ska du ha, blev så glad och vilka snälla ord om min blogg. Värmer i hjärtat:)

Pyssel och Trams sa...

Tack så hemskt mycket!!=D Verkligen supersnällt!!