torsdag 27 november 2008

Julstämning på g!

Nu har jag burit ner de 3 flyttkartongerna med julsaker från förrådet och elljusstakarna är uppe! Förhoppningsvis har R tid i helgen att hjälpa mig sätta upp mysbelysningen på balkongen = ljusnät och girlang med belysning. Jag skulle vilja sätta fram allt som finns i lådorna redan nu, men den rätta stämningen har inte infunnit sig ännu. Undra om det beror på de 8 plusgrader som vi har utomhus just nu?
Jag tror dock att en mugg glöggte, ett par pepparkakor och tändning av jul-doftljuset kan ändra på detta!

P.S. Lisa, jag har tyvärr inte kvar mallen för pepparkakshuset :(

4 kommentarer:

Linda -Galleri Palla sa...

Ähh, vad vaddå jag har 9,3 plusgrader och har redan pyntat järnet ;)

Malin sa...

Ja, glögg ger stämning det!
Är egentligen ingen fan men igår upptäckte jag blossas romglögg ochd en var så ljuvligt god att jag faktiskt köpte en flaska på systemet idag. Här ska drickas glögg och ätas pepperkakor må du tro, gött=)

Helen sa...

Hej!
Du har en utmärkelse att hämta hos mig!

Vero sa...

Glögg kan verkligen få en i stämning, jag tog en mugg igår efter att jag pyntat lite. Tog fram 2 kartonger, men lämnade mycket kvar så jag har lite att plocka fram när det är dags för RIKTIG julstämning.

Hittade hit via Helens blogg.

Lämnar ett litet avtryck och önskar en trevlig fredag!