söndag 2 november 2008

Redan söndag!

Jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna, jag vet! Det har varit ganska fullspäckade dagar.
Igår jobbade jag på min första kravall :) Det gick riktigt bra måste jag säga. Då jag är rätt så handikappad på spring-fronten så hade jag vaktpass. Sitta och vakta utgångar och korridorer. Pga detta handikapp så behövde jag varken vara med på förberedelserna eller städningen, så jag hade det riktigt bekvämt! Vi var hemma runt 3.30 inatt (R var på festen och roade sig) och klev upp strax efter 10 med lätt huvudvärk. Jag drack antagligen alldeles för lite igår! Nu har jag ränt runt ( i den mån jag kan) och plockat, då vi kommer få främmande ikväll. en av R's bröder och hans nyblivna sambo kommer förbi, då de varit och besökt sambons familj i Göteborg. Trevligt att se dem! Så nu måste man alltså få lägenheten i acceptabelt skick.

Jag är rätt stel i mitt knä idag. Det blev ganska ansträngt igår, då jag var på mitt första träningspass på gymmet samt att jag var på kravallen. Jag kan ännu inte räta ut det + att det fortfarande är rätt svullet, men jag hoppas att det ger med sig snart! Pass nr 2 på gymmet är imorgon. Jag fick order av sjukgymnasten att träna 3 ggr i veckan. Övningar fick jag av honom. Ett par är riktigt plågsamma, men jag hoppas att det går över rätt så snart.

Nä, åter till städningen!

1 kommentar:

Helen sa...

Vad kul att komma ut lite och ganska skönt att slippa städningen väl!?