torsdag 30 oktober 2008

Effektiv trots handikapp

Jag har haft en rätt så effektiv dag än så länge (klockan är nu ca 12.30).
Klev upp 8 och ringde Folksam det första jag gjorde för att få en adress att skicka skolskjuts-intyget till. Fick även veta att de ordnat så att jag redan nu kunde ringa och boka kommande taxiresor (min kontaktperson hade litat på att jag skulle fixa intyg). En annan glad nyhet är att de ersätter alla kostnader jag har o form av sjukhusbesök, sjukgymnast osv. Så jag skickade även iväg kvitton för 500 kr. Jag trodde att det fanns någon självrisk, men tydligen inte! :)

Frukost med R och därefter ringde jag Campushallen för kontakt med sjukgymnast. Han ringde för ett tag sedan och bokade tid kl 16 idag, då det annars var ont om tid de kommande 2 veckorna. Som tur är har jag en klasskompis med körkort som kan ta min bil och skjutsa mig dit, då R ska jobba på kravall ikväll från 15. Och de 500 kr besöket kommer kosta får jag igen av Folksam :)
Bokat taxiresor till skolan har jag även gjort för den kommande veckan.

Vi har dessutom suttit med vårt kära(?) grupparbete sedan strax efter 10. Vi har hunnit fixa resultat- och balansrapporten, så nu är det bara kassaflödesanalysen kvar innan vi kan skicka in uppgiften och fokusera på tentaplugg inför tentan nästa fredag. Lovely!
Mina gruppkamrater har gått på Donkennu för att inhandla lunch (även åt mig) så dags för lunchpaus!

Inga kommentarer: