måndag 3 november 2008

That's the way!

Skolskjuts var beställd till 8.45 idag, så jag skulle träffa en lärare för att ordna upp några poäng som förvunnit. Vilken lycka det var att få se vad det var som stod på parkeringen och väntade: en limousin! Den här skadan är nog inte så dum ändå: åka rullstol för första gången, bli uppassad av R, alla krya på dig-hälsningar, skolskjuts och nu en limousin!

Okej, jag är rätt less på det hela nu, men man måste försöka se det positiva med att vara handikappad! :)
Jag har varit och haft lite sjukgymnastik också, så nu är det dags att ta itu med skolböckerna. Tenta på fredag! Eller så sätter jag mig ner en stund och äter ett par praliner ur den chokladask vi fick av min svåger och hans sambo igår :)

Den jag åkte var inte fullt såhär snygg, men man kan ju låtsas ;)

1 kommentar:

Rosa Hemmet sa...

Va en limousin? vad fräsigt ;) Förstår dock att du hellre skulle slippa handikappet!ja du håller med till fullo ang. djävulen o jokern, det var allt för många sådana.. roligare att vara lite unik :) Ha det bruden!