tisdag 25 november 2008

Norrköping-shopping

Vi tog campusbussen till Norrköping igår för lite julklappshandling, tajmat med första riktiga snön. Shoppingen gick utmärkt! Jag hittade julklappar till R, så nu är han klar, en till pappa, en till brorsan och så till de två kusiner som jag ska byta med när vi åker hem över jul. Jag hittade ett par småsaker till mig själv också. Lite "pynt" i form av kanelstänger och stjärnanis på Granit, doftljus (som jag köpte 2 av, ett att tända nu och ett till jul), omslagspapper samt en Arg tomte på Lagerhaus. Det blev även en ny bordslöpare från Indiska som skymtar på bilden. Den behöver strykas bara :)

Jag var helt slut när vi kom hem. Både i knä, fötter och resterande kroppen. Kände mig lite hängig också och det har inte riktigt gått över. Jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk nu bara, det har jag definitivt inte tid med!

1 kommentar:

Rosa Hemmet sa...

vad härligt att få göra bort julklappar redan nu... varje år tänker jag att jag ska vara i tid, men det händer aldrig.. har inte köpt en enda ännu! Diggar verkligen den arga tomten, den var supercool! Fanns den i några andra färger? Har bestämt mig för att bojkotta rött i år för det passar verkligen inte hos oss:) Låter jobbigt det där med knät, krya på dig bruden. Tjohej