söndag 23 november 2008

Min önskelista

Då det bara är en månad kvar till jul måste man ju göra en önskelista :) Jag önskar mig inget speciellt i år. Roligt krimskrams bara egentligen! :)
  • Lampan Knubbig eller Smärt från Ikea till vårt sovrumsfönster
  • Dusch- och spasaker, som goda krämer, lotions, inpackningar, tvålar, you name it!
  • Doftljus, gärna storlek större så de räcker ett tag :)
  • Presentkort hos Ikea, Gina Tricot Adlibris/Bokus
  • Boken En ny jord av Exkhart Tolle
  • Lösviktsteer
  • Smycken (kan man aldrig få för mycket av), långa halsband, armband, örhängen
  • Sängkläder för dubbeltäcke. Gärna enfärgat, eller diskretare mönstrat (helst inte vitt eller blommigt! är inte mycket för det gammeldags romantiska)
  • Någon/några nya filtar/plädar (pläden Jorun från Ikea är ett hett tips :) De har även flera andra jag skulle kunna tänka mig på detta varuhus!)

Ja, så ser det nog ut. Lite smått och gott sådär ;)

UPDATE: En laserskrivare vore inte helt fel heller. En sådan som inte tar 10 minuter på sig att skriva ut 4 sidor text...Eller så önskar jag mig lite ork att fixa ett skrivarkonto på skolan ;)

3 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Tjopp! Smart att skriva önskelistan på bloggen, kanske tomten läser den;) Det är alltid bra med presentkort så man kan välja själv. Det är ju lite kräset när man ska ha saker till hemmet! ha det super:)

Anonym sa...

Vilka bra grejjer! Jag är jättedålig på att önska saker, kommer aldrig på nåt när någon frågar.
ha en fin dag!

Anonym sa...

Den pläden är fin fin! Kram