fredag 19 september 2008

Fredagkväll

Idag är jag helt utpumpad. Och jag menar inte bakis-trött, utan "Nu orkar jag inte riktigt med det här tempot längre"-trött. Tur att det är helg!
Mådde jättebra när jag vaknade i morse. Har varit rätt hungrig och törstig hela dagen bara :) Hade seminarium mellan 10 och 12 vilket gick som en dans. Det krävde ingen större ansträngning. Mötte upp R på skolan som för en gångs skull också slutade tidigt och så åkte vi in på Donken på vägen hem och köpte lunch :)
Jag har inte direkt gjort något vettigt under dagen, men tog mig till träningen kl 16.30! (där ser ni, då kan man inte vara bakis!) Afro Power Dance. Jobbigt som fanken, men roligt!
När jag väl tagit min svettiga och flåsande lekamen hem så väntade R med middag, kyckling med ris och currysås. Lovely! Så nu har jag ätit och duschat och är riktigt loj. Resten av kvällen kommer nog tillbringas framför tvn, förhoppningsvis med en tallrik glass, banan och chokladsås!

1 kommentar:

Helen sa...

Låter som du haft en fulltecknad fredag, förstår om du är trött. Hoppas att kvällen blev lugn och skön.
Trevlig helg!