fredag 19 september 2008

Gårdagen

Jag ska säga det att jag var sådär lagom opeppad inför gårdagens klassfest, men det gick snabbt över! Jag mötte upp ett par klasskompisar på vägen och så bar det iväg ner till centrum och hem till ytterligare en klasskompis. Väl där var det bara att öppna vintetran och börja njuta av sällskapet och stämningen. Det blev en riktigt lyckad kväll med OTROLIGT mycket folk på 54 kvadrat. Vid okänd tid var det dags att gå vidare till Platå, men då passade jag på att bege mig hemöver. Trodde jag. Jag hamnade helt vilse och fick ringa R för giudning. Den blev jag inte klokare på utan bestämde mig för att leta själv. Och jag kom hem! Jag är lycklig över att jag fixat nya cykellysen :) Nästa gång ska jag nog ha någon med mig när jag åker hem, men så tänker man inte när man är full, lycklig och tror att det bara är raka spåret hem :)

Fortfarande (typ) nykter....................................Inte så nykter

Inga kommentarer: