fredag 19 september 2008

Helgen har börjat

Så var det då lördag. Jag förstår inte var veckorna tar vägen!
Just nu håller R på att micra lunch till oss (rester) och vi har precis kommit hem från veckohandling och systembolags-besök. Vädret är som vanligt grått och trist, men vi har hela 14 grader varmt! :) Vi hade tänkt besöka Gamla Linköping idag, men jag vet inte om jag är så sugen på det när himlen ser ut att vilja öppna sig och dränka mig vilken sekund som helst. Vi får se!

Vi handlade ingredienser till bullbak idag. Det vore väl en trevligt lördagsaktivitet? Vi har även tänkt göra en liten kladdkaka. Visst låter det som om vi kommer ha en nyttig helg? :) Korv och strips blir det dessutom till middag och vi har köpt både öl och vin. Ja ni, jag tror nog att vi måste ta den där cykelturen till Gamla Linköping ändå :)

Inga kommentarer: