onsdag 27 augusti 2008

Temasittning

Igår var det då dags för den efterlängtade temasittningen a la 70-tal. Det spöregnade på vägen dit, men med plastpåsar på huvudet och hål för ögonen gick det skapligt bra.

Knutte som spelade Austin i vårt dramatiserade nolle-uppdrag

Våra underbara ÖF (överfaddrar) Michaela och Jonas

Jag och en annan Sofia i klassen

Jag och ÖF-Jonas
En mycket lyckad kväll, med skapligt rött vin till maten och god potatisgratäng och kycklingfilé. Roligt folk och stämningen var på topp. Jag tror att klockan var strax efter 23 när jag började vingla hemåt. Och jag hittade!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snygg du var! och vad kul ni såg ut att ha haft det.
Jodu, allvaret börjar, jobbigt, men kul antar /hoppas) jag.
Kram på dej!

Anonym sa...

Ha ha va snygga ni blev :D me like!