onsdag 27 augusti 2008

Toga!

I söndags hade vi fulsittning, närmare bestämt en toga-sittning. Och när det är fulsittning behöver man inte vara så fin i kanten utan man får vara hur full och dräggig man vill när man är på plats :)
Vi samlades allihop hos en klasskamrat för att få hjälp av våra underfaddrar med att knyta våra togor och att sälja öl. Allt detta gick rätt så bra.
Därefter togade vi (haha) tigg Herrgårn här i Ryd för sittningen. Då fick vi skrika en massa på vägen också :)
Väl där fick vi en flaska öl eller cider var och en tallrik med en liten bit lasagne. Players, ELIN-styret och ÖF hade lite gyckel (sång) och sedan fick vi gå hem igen till Micke (klasskamraten) för mellanfest.
Då de flesta var missnöjda med lasagneportionen gick många in på Hemköp och köpte chips, så vi vräkte i oss chips, öl och lekte dryckeslekar på mellanfesten.

Moa, jag och Anna
Därefter skulle vi tillbaka till Herrgårn igen för party. Klockan var då runt 21 och jag var duktig och åkte hem.
Lagom packad på mina 8 öl och minimalt med mat satte jag mig insnärjd i ett lakan på cykeln och vinglade hemåt. Väl hemma så övertalade jag R att gå på Donken. Så jag blev mätt även denna kväll :) Och jag var inte bakis i måndags!

Mätt, trött och belåten

Inga kommentarer: