söndag 31 augusti 2008

Japp, förkyld igen!

Jag är förkyld igen. *suck* Man får väl vara glad över att jag i alla fall fick 2 friska dagar emellan förkylningarna :) Den här har satt sig i bihålorna och i halsen, så jag låter jättetäppt och hostar. Hade jättejobbigt med hostan inatt, men R var så snäll och tog hand ommig. Hämtade vatten, tabletter och nässprey och tröstade allmänt. Själv kände jag mig som en sjuk 3åring.
Nu, efter att ha legat i sängen drygt 12 timmar, känner jag mig bättre, men är inte riktigt på hugget. Jag ska dock försöka plugga en del + att jag har ju min finsittning ikväll.
Jag återkommer nog under dagen!

2 kommentarer:

Linda -Galleri Palla sa...

Ja vilket skit! Krya på dig :)

Pysselprinsessan sa...

Svar: Jo, det känns lite som att jag görnogot olagligt! Jag menar, JAG får ju inte köra bil!! ;D
Kramar