måndag 1 september 2008

Så var man etta

Nu kan man titulera sig som ekonometta efter gårdagens finsittning då vi fick slänga flugan. Innan festen hittade jag dock inte min fluga, så R fick ta och leta reda på den medans vi hade fördrink utanför sittningslokalerna :)
Dresscoden var kostym, jag hade långklänning (jag hittade ingen kort i Tornby i lördags). Laddad med nässprey, näsdukar, halstabletter så var jag redo för kvällen. Mitt i middagen blev jag dock riktigt hängig, men som tur var hade en klasskamrat med sig några Ipren i väskan, så jag var på banan lagom till efterrätten :)

På väg till festen
Jag hade en trevlig bordsherre (Knutte i klassen) och det övriga sällskapet vill jag inte klaga på heller. Vi satt dessutom alldeles vid scenen, så vi både hörde och såg allt gyckel så bra man kunde önska.

Jag och Knutte..................................................................Våra toastmasters
Det var som sagt en hel del gyckel + att det var prisutdelningar. Vi var bland de 3 nominerade för Bästa nolleklass, men vann tyvärr inte :( Där blev vi lite kinkiga, men det var bara att gå och köpa en drink så var det glömt!

RedBull var på plats och sålde RedBull-vodka och RedBull-Jäger

SJälv sittningen slutade strax efter 22 och därefter var det disco med 3 barer. Barerna var dock ett fullständigt kaos, men vi blev berusade ändå. Strax före 1 gav jag upp och gick hem. Förkyld och trött var jag och så skulle man upp på föreläsning idag. Men himla kul var det! Känns lite sorgligt att det är över nu, Nolle-P...

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till att du blivit etta.