måndag 28 april 2008

Helt jävla galet!

Detta damp nyss ner i min mail:

Ni som inte ser vad det står:
  • Tågresa för 2 tur och retur Härnösand-Stockholm
  • Hotell för 2 pers 1 natt på hotell Riddargatan
  • Luftballongtur över STockholm med plats för 4 pers

Helt jäkla galet. Ska jag åka luftballong?? Jag som får svindel av att byta gardiner! Är alldeles skakis redan nu! Och så ska det hela vara genomfört senast den 30/6.
Enda gången som man inte velat vinna.... Jäkla R som skulle in på Peak...

2 kommentarer:

Miah sa...

Hej! Grattis till vinsten :) Låter juh superskoj!! Jo vi älskar vårat Wii! Har igen aning om hur de chipade är, dock vet jag att man nte ska splea brända spel på det då det tydligen ska göra konsollen helt paj. Jag fick med mitt när jag köpte nya mobilen. Det som är synd är att det inte finns sing star till det ännu....men i övrigt är det ett toppen tv:spel!!!

Malin sa...

Satan vad kul :)