måndag 28 april 2008

Det var 30 årsfest i lördags för en av Roberts bröder. Tyvärr måste jag säga att det var en av de tråkigaste fester jag varit på. Det var mycket folk och roligt folk, men festen kom aldrig riktigt igång. Jag blev så besviken! Jag som hade laddat! Det roligaste på hela kvällen var i bilen på väg hem då jag satt i baksätet och sjöng.
Det fanns en ljusglimt då vi lekte en lek, men det hela dog direkt efter igen. Kareoken sjöngs det på, men den tog heller aldrig fart! Vi får se om jag orkar lägga upp någon film från det spektaklet. Ja, jag var upp och sjöng, men tillsammans med ett par andra :)
Vår låda vin dracks upp, men mådde riktigt bra igår. Var trött och konstant hungrig, men annars var det lugnt!

Två partydjur. Hann tyvärr inte fixa någon bättre bild på min utstyrsel


Micke och Johan och Robert och Håkan (?) lekte med papperslappar

Inga kommentarer: