måndag 25 februari 2008

Trött och slut på måndagkväll

En arbetsdag är avklarad, middag lagad, ett combatpass avverkat, avspolning av kroppen klar och räkningar omhändertagna. Effektiva barn.

Det var kul att vara tillbaka på jobbet igen efter nästan två veckor. Vi hade personalmöte idag och det visade sig att min chef lyckats glömma hur länge jag tänkt jobba i sommar. Trots att vi diskuterade det när han skrev min nya anställning. Så han trodde att jag skulle vara kvar längre i stan än vad jag faktiskt kommer att vara. Jaja, det är inte lätt att komma ihåg allt! Så nu börjar arbetet att hitta en sommarvikarie, då jag inte finns på plats. Trevligt att veta att man kommer bli saknad :) Och nej, jag känner inte att jag vill skjuta upp flytten och jobba lite till. Vi flyttar i juli. Punkt.

Vi ska ha teambuilding den 13e mars. En torsdag. Med bowling och middag :) Känns som om att det kan bli en riktig höjdarkväll! Och dagen innan ska jag ha linedance på mödravårdens personalfest. Kan också bli spännande!

Nu ska jag ta fram en smoothie ur kylen som Robert gjorde innan han åkte på träningen.

Inga kommentarer: