fredag 1 februari 2008

Fest fest fest!


Förberedelserna pågår!
Malin och jag ska vara på partyt vid 20.00 (jag vet, en aning sent medn Malin jobbar till 20), så jag har en stund på mig att bli klar.
Har tagit en runda på stan och inhandlat ett knallrött, vampigt nagellack samt några små guldiga stenar som jag ska försöka pilla dit. Ska det vara rött så ska det! Funderar på att ha röda läppar också, men vi får se. Kanske blir att ta i lite.

Outfiten är vald; svarta byxor och svart korsett.

Accessoarer är inte riktigt utvalda ännu.

Sminket blir grönt och svart. Grönt är ju rötts kontrastfärg, så det kan bli läckert.

Det som återstår att göra nu är att:
  • måla naglar
  • lägga ansiktsmask
  • kanske ta ett bad, men i alla fall en dusch
  • göra sig av med överflödiga hårstrån här och var
  • smörja in med lukta-gott och kanske något som glittrar lite
Men innan allt detta ska jag göra klart grahamsbullarna som jag håller på att baka (duktiga jag), plugga lite till, äta lunch samt se på minst ett avsnitt Greys.

Allt detta till Spice Girls greatest hits. Är det party så är det!

1 kommentar:

Katarina sa...

Hoppas att du får en riktigt härlig kväll!