fredag 1 februari 2008

FREDAG!

Denna underbara veckodag!
Robert har åkt på skolan, jag har pluggat lite ekonomistyrning och nu är jag på väg ner på stan. Tänkte införskaffa något läckert nagellack + att Robert behöver liniment till sina ömma benhinnor. Nu får han känna på den smärta som jag led av i Hassela i våras! Även fast hans är lindrigare...

Ikväll ska jag på TJEJFEST! Med Malin naturligtvis :) samt tre till. Ska bli så skoj! Middag och en massa flams kommer det bli. Jag börjar ju den vegetariska månaden idag, så jag kan inte riktigt följa den planerade menyn, bestående av skagentoast (får jag äta), potatisgratäng och fläskfilé (icke) samt baconlindad sparris (bort med bacon). Istället för köttet har jag köpt ett vegetariskt alternativ som jag inte provat förut. Någon typ av örtkryddad filé med ost och tomat. Blir nog bra det där!
Vin och Martini inhandlades igår :)

Så redan nu börjar kampen för att göra sig snygg. Naglarna ska fixas, ansiktsmask ska läggas, rejäl tvagning, välja outfit och så ska man sminkas. Allt med en White russian i ena handen.

Jag kan säga det redan nu, skriver ja inget imorgon så beror det på att jag är grymt bakis. Festerna med Malin brukar kunna leda till det!

Vad har ni andra för er denna fredag?

Inga kommentarer: