söndag 5 december 2010

Tillägg på önskelistan:

Under de senaste dagarna har jag faktiskt kommit på ytterligare ett par småsaker att lägga till min önskelista, om det är så att någon fortfarande funderar ;)
  • Strumpor. Jag vet inte om jag har nött och slängt en hel massa på sistone, eller om tvättmaskinen helt sonika äter upp dem (strl 39).
  • Långkalsonger. Och då menar jag den lite snyggare/roligare varianten. Älskar de röda med hjärtan från Åhléns som jag fick för någon jul sedan. Helt perfekt att skrota runt i såhär på 2a advent :)
  • Ullstrumpor från DollarStore. Helt superba att ha i vinterkängorna eller bara som överdrag för frusna tår.
  • Ett riktigt underställ. Med långtröja och -byxor. Och inte då i bomull, utan i syntetmatrial så att de inte är fortsatt blöta om man är ute en längre stund.
  • Badkarskudde. Ni vet, en sådan där som man har på badkarskanten istället för att vila huvudet mot den hårda kanten. Att vira en handduk bara är inte alltid så smidigt.
Ja, det är vad jag har kommit på. Ganska bra önskningar om jag får säga det själv ;) Nu ska jag ta och kolla till köttfärspajen och njuta med stämningen här hemma. Julgranen, tomtar och en hel drös ljusslingor har nämligen kommit upp idag!

Inga kommentarer: