fredag 10 december 2010

Hinner inte!

Mina dagar är verkligen fullproppade dessa veckor. En hel del tid går åt till pendlandet, ännu mer till skolan och därutöver är det tänkt att det ska hinnas med hushållssysslor, träffa folk någon gång emellanåt och så vill jag ju julpyssla! Jag håller på att virka en julkrubba och vill verkligen hinna göra några egna julkort och sy ett par kuddfodral till vardagsrummet. Just nu sitter jag dock hos en klasskamrat och inväntar anstormingen av ett par andra, då vi ska ha lite julfika. Knytkalas med diverse onyttigheter alltså :)

Jag hade en förhoppning om en lugn helg, som antagligen skulle behöva gå i pluggandets tecken, men nu verkar det som om vi ska följa med P's föräldrar till Jönköping och *poff* så lär den dagen försvinna! Så var det bara söndagen kvar och söndagar har ju en förmåga att vara över strax efter frukosten :P

Jaja, nu ska jag ta och njuta av stunden och inte tänka på morgondagen. Det är något jag måste bli bättre på: fånga dagen för fasiken!

Inga kommentarer: