torsdag 11 november 2010

Vanlig torsdag

Idag var det att kliva upp tidigt. 5.50 närmare bestämt. Klockan 8 skulle jag nämligen befinna mig på LiU för plugg med ett par kamrater innan föreläsningen som var schemalagd kl 10. Vårt pluggandet gick väl inte sådär jättebra, då vi hade fullt upp med att försöka förstå de två rättsfall vi läst och därefter gav vi i princip upp och snackade skit de sista 45 minutrarna istället :P Och när det väl var dags för föreläsning dyker inte vår lärare upp! Han hade tydligen glömt bort att vi skulle ha föreläsning idag och där satt vi, helt i onödan! Så egentligen hade jag kunnat ha långhelg sedan i tisdags, men men. Naturligtvis hade jag dessutom missat bussen och nästa skulle gå drygt 2 timmar senare. Så det blev lite pluggande, surfande och lunchande och jag var hemma här i Ömo vid halv tre igen. Senaste 35 minutrarna har ägnats åt att prata med Tele2's kundtjänst för att få ordning på mitt mobila bredband och nu fungerar det! Yey! Dags att ta itu med lite middag nu då kanske...
Såhär såg det ut runt huset igår förmiddag när jag var ute och skottade snö

Inga kommentarer: