torsdag 18 november 2010

Planer för helgen

Ujujuj vad dålig jag varit på att blogga på sistone! Jag ska verkligen försöka skärpa mig. Och få till lite mer bilder här inne ;)

Nu har jag i alla fall helg till på måndag och för tillfället har jag massor med energi! Och fullt med pysselidéer i skallen som jag längtar efter att få förverkliga. Så till helgen hoppas jag att det blir en del pyssel. Bland annat ska jag (efter att ha skrivit detta inlägg) påbörja en stickning med ett nytt, roligt garn, ta itu med att lära mig virka igen (vill prova virka delar ur julkrubban som var med i senaste 101 idéer), göra planer för att kanske tillverka några julkort, få ordning på julklappslistan, planera lite julbak osv, osv... Ja, jag har massor jag vill göra, vi får se om jag är lika sugen imorgon ;) Nu har jag i alla fall börjat komma i lite julstämning. Det är ju första advent nästa söndag!

Inga kommentarer: