torsdag 4 november 2010

Tentatrött

Då jag har sådan tur att min lärare fixade en separat tentatid och -sal för mig idag så blev tentan skriven och det kändes väl sådär. 5 frågor varav jag inte skrev ett ord på den ena. Men det är bara att hoppas på att jag får ihop de 50% som behövs!

När väl tentan var klar väntade ett sms från P med frågan om pizza var okej som middag. Ja tack! Efter en dag utan någon mat låter pizza mer än lockande :) En öl till det och nu filten i soffan, det är inte illa! Min hjärna känns helt urblåst. P ville att jag skulle följa med på trivselkväll med hans kollegor, men jag är verkligen inte social ikväll! Så nu blir det Robinson och därefter bäddar jag nog ner mig i sängen med senaste Grey's anatomy tills P är hemma igen.

Återkommer imorgon med ny energi!

Inga kommentarer: