onsdag 3 november 2010

Julklappslista

Jahapp, då var väl sommaren över på riktigt då och julen närmar sig med stormsteg. Lillebror har efterfrågat en önskelista, så här kommer lite smått och gott som gärna får ligga under granen ;)
  • Parfymen Roxy love
  • Pyjamasbyxor i bomull, gärna i någon rolig färg eller mönster (brukar finnas fina på Åhléns och H&M, strl L)
  • Termosmugg
  • Badprylar, som bubbelbad, badsalt och sådant trevligt. Nu har jag ju badkar igen! :)
  • Duschsaker som duschcreme, lotion, ansiktscreme, ansiktsmasker och dylikt
  • Garn, helst för stickor i storleken 4 och uppåt
  • Soffbricka (som denna på Rusta)
  • Mumsiga lösteer
  • Väldoftande ljus och liknande vardagslyx i vintermörkret
  • Familjealmanacka att hänga på väggen (en sådan som är uppdelad för flera familjemedlemmar)
  • Och självklart fungerar alltid presentkort på klädaffärer eller mjuka paket :)
Det är vad jag kommer på just nu. Jag är nog inte så svår att hitta på julklappar till tror jag :) Då alla flyttkartonger inte är uppackade ännu så vet jag inte om det är något som vi saknar till huset. Men jag kan nog komma att uppdatera listan längre fram ;)

Inga kommentarer: