måndag 22 november 2010

Ny vecka

Så var det måndag morgon igen. Jag vet inte riktigt var dagarna tar vägen, men i morse ringde väckarklockan igen och verkligheten kallade. Som tur är börjar jag inte förrän 13 idag, så jag har hunnit snooza ett par gånger, duschat och intagit frukost. Allt till Morgonpasset i P3. Jag älskar verkligen det morgonprogrammet!

Det har kommit några snöflingor i helgen, så det ska bli spännande att se om vägarna har plogats. Framför allt ikväll när jag ska hem igen och det tydligen ska komma ytterligare snö under dagen.

Något tentaresultat för Beskattningsrätten har fortfarande inte dykt upp trots att det var 2,5 vecka sedan och jag dessutom mailade vår kursansvariga tidigt i torsdags. Tyst är det på den fronten...

Nä, det här blev ju mest en massa dravel. Jag ska ta och packa min väska med lagbok och andra diverse nödvändigheter. På återseende!

Inga kommentarer: