torsdag 25 november 2010

Helg!

Inte helt fel att gå på helg torsdagkväll och inte möta allvaret igen förrän klockan 13 på måndag. Det har varit några fullspäckade dagar nu i veckan, med halvsena dagar (kommer ju inte hem förrän ca 2 timmar efter föreläsningarnas slut), någon kväll med besök, ett par småpromenader i snökaoset och stirrande på dumburken. Så dagarna går!

Imorgon har jag en ledig fredag och då är tanken att ta itu med tvätt, plugg och framplockande av adventslådan. Förhoppningsvis blir det lite pyssel också :) På lördag ska jag och P ta en biltur till Linköping och shoppa lite. Dels till mitt hobbyrum, kanske någon julklapp och så ska det handlas inför julbaket på söndag. Första advent ska nämligen ägnas åt bakning av lussebullar och kokande av knäck. Mysigt värre!

Nu ska jag ta min stickning och samla kraft för helgen...och kanske försöka få P att slita sig från datorspelet...

Inga kommentarer: