torsdag 30 september 2010

Tungrott?

Jag har ju varit hos P hela veckan, men återvände till Linköping idag. Med en hel massa att förbereda inför flytten har det varit lite frustrerande att inte vara i lägenheten och börja riva i skåp och lådor, men nu när jag är här så känns det ändå inte som om jag får något att hända!

Jag har varit på skolan sedan 8 i morse (vi blev godkända på hemtentan!) och därefter var jag på ett pass step fram till lunch. Jag har ätit, duschat, fyllt i kontrakt, postat dem till nya hyresgästens mamma samt bekräftelse till skatteverket på min nya adress, försökt komma fram till Försäkringskassan, skickat en hel drös mail, packat alla mina skor (förutom de 5 par jag har här och som används) och varit i förrådet och rotat fram de saker jag behöver till bilen i helgen. Så okej då, jag har kanske hunnit lite, men det varken syns eller känns. Det känns helt enkelt som om jag sitter fast lite!

Men nu ska jag ner till tvättstugan en sväng och därefter göra en väldigt avancerad middag bestående av varma mackor gjorda på grovt bröd, skinka och mozarellaost :P

Inga kommentarer: