måndag 16 augusti 2010

Måndagsplaner

Måndag morgon och solen lyser med sin frånvaro. Men det gör faktiskt ingenting! P begav sig till jobbet för några timmar sedan och jag tog sovmorgon till 9. Nu har jag avnjutit en god frukost framför Nyhetsmorgon och lite bloggar.

Planen för dagen är att dammsuga huset, ta hand om lite disk, vika tvätt och inhandla tvättmedel så att jag kan ta hand om högarna i tvättstugan. Därefter blir det ego-tid för mig! Det ska tas en lyxdusch med hårinpackning och därefter en ansiktsmask. Kanske hinner jag med ett avsnitt Six feet under också? Och så ska jag försöka få en tid hos frissan för nästa tisdag, då jag är i Linköping :)

Klockan 16 får vi besök av försäkringsbolaget som ska besiktiga huset, så jag får ta emot dem tills P kommer hem från jobbet. Så, kanske dags att ta tag i städningen då!

Inga kommentarer: