fredag 16 juli 2010

Slutspurt

Så var det fredag igen och dagen då P går på semester. Lovely! Dumt nog så är ju detta min sista lediga vecka innan sommarjobbet kickar igång, men man kan ju inte få allt alla gånger :P
P jobbar bara halvdag, så då blir det lunch och så ska vi ta och köpa nån flaska vin och ha en riktig mysdag (hoppas jag). Det blir i alla fall inget solande för mig idag, för jag lyckades bränna framsidan rätt så bra igår (ops). Vi får se om jag tar itu med att bleka utväxten på mitt hår nu på förmiddagen och sen blir det kanske att fortsätta på det projekt jag påbörjade igår: klippa ena häcken som omgärdar huset. Det blir bra, men det är tungt för armarna och ger blåsor på fingrarna. P är hemma om mindre än 2,5 timmar, så vi får se vad jag hinner med. Imorgon blir det Kolmården, bara att ladda kamerorna med nya batterier!

Inga kommentarer: